loading...
انجمن هواداران آدامس خرســی
صندلی داغ

این وبلاگ طبق قوانین ایران و ا سلامی می باشد..

سایت عشق دونی !!!!
آخرین ارسال های انجمن
مهاجر بازدید : 45 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

 

 

 

آدامس خرسی

 

رنگ صورتیتو دوست دارم..

 

بادکنک باد کردناتو دوست دارم..

 

مهم نیست چند سال دارم..

 

فقط می خوام باز عکسای آبی صورتیتو رو دسم بزنم..

 

با خوشحالی نگاش کنم بگم آدامس خرسی دوست دارم..

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 38
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 39
  • بازدید کلی : 6,036
  • کدهای اختصاصی
    عاشقانه های خودمانی